alla hjärtans dag...

... i går, en dag som inte är speciellt anorlunda än alla andra 365 dagar på året (enligt min mening), men något ''ska'' man ju göra, Gassie går upp klockan 8 till skolan och jag som har sovit max 2 timmar under hela natten försöker somna om inte så lätt dock..

Vet att G är klar på skolan kl 12, så kl 11 går jag upp ur sängen (fick kanske 1h exstra sömn).
Jag har bestämt att jag ska göra pannkakor till lunch, går och ska köpa mjölk och liten sån.
Tänkte att jag skulle göra hjärtformande pankisar för att vara lite romantisk.. 
Går och kollar om de finns något liknande på åhlens, men då ringer G och frågar vart jag har tagit vägen varför jag inte ligger kvar i sängen.. 
Han har slutat tidigare för att ''uppvakta'' mig med blommor på sängen! 
vi går tillsammans hem till han och jag gör pannkakor och han spelar lite tvspel, precis som det ska vara!
fick en jätte fin blomma och lilla G junior.
Vi satt länge i soffan och skojade, resten av kvällen kom några vänner bort, vi gjorde mat och kollade på tv. 
Sen gick vi hem till mig och tände ljus och kollade på film<3
helt vanlig dag för oss, vi är alltid romantiska;)

Ikväll ska vi på BIO!!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0