vi är hemma!

Igår var det flytt dag! åkte förts ut till mamma och hämtade sakerna från varberg och lite kläder jag hade där..
så var allt igång..
tror det blev 4 last men allt är här inne i nya lägenheten!
Tack Våra fina familjer som slet hela dagen, men vi hade också väldigt kul som vi alltid har;)
när allt var klar ståd vi i köket med en godis påse och packade upp massa lådor för sedan krypa ner i soffan men massa massa tända ljus och mysa till idol och en film, dock somnade jag ganska snabbt in i filmen, la oss sedan i olika rum och sängar! känndes hur konstigt som helst men var så trött så somnade ganska fort!
imorse när jag vaknade visste jag inte först var jag var, kom tillbaka efter några sekunder att jag är ju hemma i nya placet!
idag har jag sorterat massa kläder hängt upp, vikt och vissa (ganska mycket) åkte tillbaka i sopsäckarna, de ska jag ge bort till röda korset..
nu ska jag gå i regnet till jobbet, eftersom vi har flyttat närmare centrum än innan så har jag längre till jobbet:/
inte kul när man har packat ner cykel nyckeln någonstans och vet ej vart!!





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0