Trosdagkväll

Sitter här i köket och fryser men snart är te vattnet klar så ska jag värma kroppen med lite gott fläder/citron te!
kom hem från jobbet för ett tag sedan nu har jag suttit och raderat massa bilder från datan, vissa onödiga bilder jag inte vill ha kvar..
Imorgon är det helg och det ska firas med mamma på dagen vad vet vad vi ska hitta på, två damer ute på stan!
kvällen spenderas här med fredags mys här hemma, med Andrea och Lovi med alla får komma för vi har så stor lägnhet nu att alla ryms:D
ska jobba hela helgen men det gör inget för mig, jag har så kul på jobbet ja!

det var något jag skulle skriva om (förutom att jag ska dricka te)

Har min massage bänk här nu och plats så den som känner sig lite stel kan få massage av mig, kommer inte ihåg vilka priser jag tog när jag gjorde detta sist men 200kr för en helkropp och 150kr för bara ryggen!
(för er som inte vet har jag diplom i massage)

så där nu gick det, mitt internet är ganska segt.. så detta inlägget skrevs för lite mer än en timme sedan, tet är urdruckigt känner mig lite varmare.. kollar sex and the city i soffan!




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0