Besök hos Familjen Johnsen/Skog<3

Här kommer några bilder från värdens bästa dagar hos min älskade syster!
blev kort och intensivt var nästan bara i lägneheten hos Johanna och Alfons men det var ju den anledningen jag åkte ner.. men kommer snart åka ner igen!




Första stoppet i mora! momma hade med sig en duk för att göra det lite trevligare!

Vi har det bra vi här bak i bilen!

Körde 86 mil ner till varberg på ca 12 timmar!

Dom bästa människorna på hela jorden just nu!<3

Somnar hemkommen fårn jobbet med sin fina son i famnen<3

Puss på dig lilla hjärtat<3

Moster Annaklara och Lille A<3

Gammelmormor och Alfons<3

Mormor och lilla Affe<3

hej nakenfis!

Små tosserna<3

Lillfisen<3

Morbror Jakob och Lilleknyttet

Pelleplutt<3

Såndan moster sådan sys son!

Bisse och Em kom förbi och sa hej<3

Detta är nog det finaste som finns min älskade syster ger hennes son mat! Magiskt<3

mitt lilla hjärta<3

XOXO


Kommentarer
Postat av: Malin

Underbara bilder Isabell! :)

2011-09-11 @ 20:00:13
URL: http://blogg.amelia.se/malinstenman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0