jo jag lever...

Denna helgen har jag nästan inte gjort något! fredagen låg jag i sängen, grät och sov.. var jobbigt att komma tillbaka till lägenheten efter varit hos johanna:(
men peppade mig själv till systemet, hem gjorde mig iordning snabbt sedan hem till Malin för tacco middag med fina tjejer!
gick senare till solo och därefter marite mycket trevligt!
vet inte vad som blev av mig på lördagen, jag va så bakis, fast jag inte drack mycket på fredagen var inte alls så full, när jag gick hem fråm krogen kände jag mig nykter.. vet inte vad som hände med mig, kunde inte äta för allt kom upp igen, har inte mått så här på 7-8 månader! men kl 7 fick jag i mig lite linsoppa som fick vara kvar i magen.. låg iaf hela kvällen i soffan och myste med tända ljus, långt samtal med min älskade Tilda och twilight maraton.. tänkte ge filmerna en till chans eftersom min kära sambo är dödligt kär i dom och ska följa med henne på den 4de filmen i november.. men vet inte om jag blev ändrad ändå..
Var totalt okontakt bar i lördags men jag lever..
Idag har jag inte gjort så mycket ska snart iväg till momma och moffa och äta middag sedan hämta Andrea vid tåget:)



Någonting har hänt med min tunga!
Ådrana som finns på höger sida är skadade och gör jätte ont!!
Varför?!


XOXO

Kommentarer
Postat av: Johanna

operera bort tungan :) cooolt

2011-09-13 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0