snart Johanna <3

Halloj!
jag och Andrea har nyss kollat på scream 4.. vet inte vad jag tyckte om den bra heller dålig ingen anning.. fast bra var den nog inte:P
känner mig ut som en gravid som gått över tiden 4 veckor!! (nu har ju jag aldrig varit gravid så vet inte exakt hur det känns men kan tänka mig att man känner sig så här och mega mage)
trykt yoghurtglass, morötter och dipp och vindruvor.. i mängder;P

Imorgon kl 07 kommer blien stå utanför här för att sedan ta oss, Mamma, Momma, Jakob och Annaklara ner till underbara västkusten!
Ska bli så underbart att få se mina vänners vackra ansikten, speciellt min älskade syster och hennes lilleprins! kommer pussa så mycker på dom att att..kommer inte på något ord, men mycket

kommer dock inte kunna stanna länge åker redan på torsdag så ska vakna tidigt varje dag, ska njuta av varje sekund!!
Idag efter jag jobbar har vi städat hela lägenheten i skåp och allt för imorgon är det visning på lägenheten, massa främande människor som ska känns sig hemma här.



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0