shopping på loppis

är ju ute efter lite grejer jag ska bygga, mar massa ider till sovrummet.. så idag på min lediga dag fast förkyldning bara känndes värre i morse så orkade jag inte sitta hemma hela dagen, så jag begav mig ut för att loppisa!
dock hittade jag inget som jag ville hitta, får åka ut till mamma och se vad dom har där sen tänkter jag stugan att där finns det massa bråte för det är just bråte jag vill ha och göra om;)

men säger inte att jag inte hittat något hittade en ap fin och bra väska för 20 kronor och en päls grej(?) för 15 kr!!

Mamma har varit här och fikat nu sitter jag här och är tillbaka på det jag har gjort hema morgonen nämligen att rita!








XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0