Kväll-för-brudar

Idag efter jag tvättat klart, vikt alla kläderna och lagt in i garderoben, bäddat nya, rena lakan (notera rena också) i sängen, träffade jag upp min fina mamma hjälpte henne men lite småsaker, fick tex springa ut i en full trafikerad gata för att ta upp en låda vi ''slängt'' där, kaffe hos momma moffa för sedan vidare till tingshuset där det var en kväll för oss brudar!
Konst för tjejer med andra ord! mycket trevlig var lite fotokust och målning och lite fika.. halv 9 var jag hemma, ska bli en rolig höst med det varje onsdag:)
Nu ville jag kolla film och mysa i soffan men Andrea har plugg så ska inte störa:) kanske lägger mig i sängen snart och läser för sedan sova gott i nybäddande sängen.
lekte lite i fotoprogrammet picasa innan med bilder jag tagit för några veckor sedan!















XOXO

Kommentarer
Postat av: Lovis

Å isabell vad du är duktig. så du var dit ändå? :D jag vill oxå gå ngn dag. tar du med mig? isabell, jag tycker du är så himla bra. Må bara få säga deet. <3

2011-09-14 @ 22:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0