Konst för tjejer ikväll igen! Mycket trevl...

img_3339 (MMS)

Konst för tjejer ikväll igen! Mycket trevligt tema graffiti idag, det var spännande för det hade jag inte gjort innan, detta  blev mitt resultat! Blev också att sitta och rita först med Lovisa men hon skulle iväg och skaka rumpan på dance hall! Men nästa gång ska jag få henne att stanna längre och även få med med Sandra;) nu ska jag kolla vidare på bonde söker fru. Följer massa program på tv 4 nu för vi har nästan inga tv kanaler:p Xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ångrar du dig inte att du sökte?! ;))

2011-09-22 @ 03:57:52
URL: http://johannaskog.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, vad roligt, Nästa gång ska jag allt med och skapa lite fine art!! =D ( fast inte nästa onsdag för då är jag i Trondheim)

2011-09-22 @ 06:38:03
Postat av: isabell

Johanna: jag vet inte han har valt många blonda tjejer men annars funderar jag mycket på om hans kärlek inte är där utan hemma i soffan i Jämtland.. kanske missade min livs kärlek.. äh det finns säkert fler;P

Sandra: okej då tar vi om två veckor har pratat med Katarina om fotot och ska skriva en lista på dom som vill vara med på det, sen fick jag numret till en brud som har ett mörkrum;)

2011-09-22 @ 10:44:46
URL: http://isabellskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0