kan ha det bättre?

Har nyss diskat bort min och Andrea´s taco middag med våran nya rosa diskborste, tog 15 minuter för mig i dag på willys och välja färg och form mellan två diskborstar, personalen kollade på mig som om jag var helt galen Andrea, hon sa det till mig.. men nu är jag är het nöjd med mitt val av borste!

Idag har jag jobbat, varit på willys och dansat gärnet i vardagsrummet med Andrea! 
Är på galet humör tycker lite synd om Andrea idag som får stå ut med mig, inknuffad i hyller på willys, massa faceraps och komentarer... men vi sa det när vi fick
spotta ut vattnet i glaset igen för vi dog av skratt av någon löjlig komentar att när vi hittar våran nya sambo måste hon/han verligen kunna släppa loss som oss för annars kommer vi två får bo själva igen bara efter en vecka eftesom vi kan vara helt galna ibland!

nu ska vi korka upp vinet och sedan får vi se vad mer som händer denna lördag kväll.. ska jobba imorgon med så blir ganska lugnt;)

Så här lagar man mat hos oss!






XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0