helt magiskt<3

Sitter i soffan hos min Älskade älskade älskade syster, hon och lilla Alfons ligger och sover, jag har varit ute och gått med pellis, tänkte gå och lägga mig brevid dom två snart.. känns magiskt att vara här, att se de lilla hjärtat och johanna amma han är en galen men helt fantastisk syn<3
bilresan ner gick jätte bra! Jag körde hela resan själv, mamma var kartläsare;) (86 mil) tog en sväng förbi skövde också och fick krama på min älskade Matilda, men ack vad jobbigt de var att åka därifrån efter en halvtimme.. måste måste ses igen snart min älskade fru!<3
När vi kom in i lägenheten här, klockan kvart över 21, och ser de lilla älskade livet, tårana forsar och vill inte alls släppa han med blicken!
är även en ruggit bra nanny här på syrenvägen (är jag där?) igår bytte jag blöja på han 5 gånger och pyjamas av på och av!
Även jätte trevligt att lilla fina alexandra (N) kom förbi igår så jag fick krama om henne<3 idag ska jag träffa Bisse får se om jag åker in till stan, vill ju inte lämna johanna och hon är inte så pigg just nu:/
men till barnmorskan ska jag följa med till idag, vi ska mätas och vägas (inte jag då)
Vill inte lämna imorgon, ska inte tänka på det för då blir det bara jobbigare tårana kommer så fort tänken kommer i huvet!

nu ska jag krypa ner hos dom försiktigt i sängen och bara ligga och titta på det vackraste som finns!


första bilden på mig och älskade hjärtat<3

XOXO

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mina favoriter <3

2011-09-09 @ 10:45:38
Postat av: lovisa

fin du är:)

2011-09-09 @ 11:04:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0