Träd?

Ligger i sängen, har värden migrän! Började redan igår efter jobbet, la mig och vilade tog tabletter då blev de lite bättre kunde ta en kvällspromenad och sitta och skratta med mina sambos! men när jag vaknade kl 8 imorse mådde jag illa, kände mig yr och de sprängde i huvudet la jag mig under täcket för att försöka sova bort de.. Har legat i sängen hela dagen kollat på film och sovit till och från.. Nu har jag kollat på Björn bröder, den filmen brukar få mig att känna mig bättre.
Hade massa massa att göra idag eftersom det är min enda lediga dag denna veckan och har massa att göra tills den läskiga Halloween festen jag och Tove ska ha på fredag!
Typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0