phuu

Nu är jag så trött att jag tror att jag svimmar!
Byggt hela dagen, det har varit blod, svett och tårar.. bokstavligen!
Men klar blev den, 190 cm lång sänggavel med lite fel matematik av mig, bytte ut sängen här hemma på 120 till dom två 90 cm sängarna jag hade på mitt rum hos mamma.. 90+90 är inte 190 utan tydligen 180.. men unikt kan man bara kalla det! kan ju säga att det var tänkt så från början!

Imorgon ska jag även då upp tidigt (idag var jag uppe kl 06) för då ska gavelen målas vit!
Färgen och golv skydd finns i gamla lägenheten på Brunflovägen, blir en morgon promenad dit och hem med målarbrukar och rulle men papp!

Kom hem hit ganska sent ikväll vid 8 tiden så kvällen har spenderats med mina två sambos, plus Toves kissekatt Molly som är tillfällit inneboende! Jag har sytt klart min tygpåse för hand också med andra ord kan jag slutfatta denna dag som väldigt kreativ och hantverklig dag.. de känns i kroppen så nu sägen jag verkligen godnatt!



min käraste lilla syster tar bort silver tejpen från dom två sängarna! loove silvertejp<3

sy mys vid tv!



XOXO

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är så duktig så!!

2011-10-07 @ 08:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0