lärorikdag?

Det är skönt att vara ledig! har just haft mitt vanliga morgonsamtal med Johanna och Affe på en timme!
ligger nu i sängen äter vindruvor och kollar klart på bröllopsfotografen (somnade till den igår)

Imorse gjorde jag bort mig för grannaran!
Skulle sätta upp Toves namn på dörren och jag orkar inte ta på mig byxer (för att göra det jätte snabbt!) man lyssnar ju även alltid på sin storasyster, så när hon svarar på frågan om jag måste ta på mig brallor heller om jag bara kan gå ut i trapphuset med spetstrosor och en tjocktröja (en kort tjöja med), att jag inte allt behövet gå och ta på byxer uten gör det snabbt, då gör jag det!
Sätter mig på huk framför dörren, först måste flytta på lappen som redam sitter där så båda lapparna ska rymmas, så hör jag någon komma in igenom porten!
Jag flyger upp, får fram något konstigt skrikande ljud och springer in, men eftersom vi bor på första våningen och det första man ser när man kommer in i porten är våran dörr såg det nog bara dummare ut när jag som sitter framför dörren bara springer upp med rumpan i vädret och in i dörren igen!
hoppas det var någon besökare till huset och inte någon granne som alltid kommer se mig som bruden i trosor!
tur att jag alltid snygga trosor på mig!


Två bilder på min nya färg i håret!




XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0