ny sysselsättning

Igår från kl ca 20.30 till 03.40 höll jag på...
Började sticka på konst för tjejer men insåg att jag var tvungen att trassla upp garnet som bara låg i en enda stor bunt!! ja.. 8 timmar höll jag på med den förbaskade tråden!
Fick till det, klev upp 3 timmar senare (06) för ett body balance pass, när jag kom hem satte jag mig i soffan med frulle och påbörjade min stickning, några timmar senare drog jag till jobbet. Nu i kväll har jag suttit mellan Andrea och Tove som har haft varsin data i knät, inte jag då, jag har stickat! vet egentligen inte var jag gör för något men det är bara kul att göra..
Ska gå och lägga mig nu men är sjukt rädd, vi tre brudar har suttit och skrämt upp varandra jätte mycket med historier om spöken, psykon och TANTER! helt sjukt ska lägga upp lite om tanterna imorgon kan inte tänka mer på det nu..

längtar så jätte mycket tills imorgon kväll, då ska min fina fina lillasyster komma hem till oss och vi ska ha riktigt fredagsmys-pyamasparty!
Hon ska även sova här (yes, slipper sova själv!!) jag är ledig hela helgen (tro det heller ej)
lördag ska vi gå på stan och kvällen, fest! utan lillasyster då:P


började här                                     klar här!


Mys-torsdag!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0