Fredags mys

Ligger i soffan, har kollat på idol och nu kollar jag på Hellenius hörna otroligt roligt med Björn skift som gästar programet! Ska kolla på armageddon om en stund har inte sätt den på så många år, får se om man släpper lika många tårar som förr!
Det är inte jätte kul att ha fredags mys med min kära Andrea som bara ligger och sover för att hoppa till varje gång jag kommer igång med mitt as garv åt kunga familjen och David Hellenius!

Imorgon ska jag STÄDA, har bara städat en gång denna veckan för har varit upptagen med annat, bakat bullar, räddat världen och lite andra små grejer!
Blir även lite ost/kex/vin/spel kväll mys med fina tjejer!
Nu börjar bildbandet och jag ska väcka min kära sambo!

Ha en jätte bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0