små lätta moln

Perfekt väder för mig i går, strålande sol på förmiddagen för sedan så där vid 4-5 tiden blire det molnigt och lite halv kallt, jag hatar menligen att stå inne på jobbet och det är super fint väder ute!
tråkigt för resten av Östersund dock:P
måste skriva en rad om mina nya spring skor! jag har haft mammas innan när jag varit ute på mina turer (för mina vet jag inte vart dom är) men nu har hittar jakobs gamla som han har vuxigt ut, och oj oj vilka skor! dom är knappt använda, jätte fula dock men jätte sköna! mammas var så stora!




att bara kunna hoppa i skorna för en joggingrunda är det bästa som finns

fräching jag vet, som sagt älskar att lätta kläder när man är ute och springer!


sola blek magen!

kär i dig!!


XoXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0