familjemiddag/buzz/promenad vid havet

Middag hos Familjen Eriksson/Nilsson igår jätte god mat, gick bort till min kära vän Fredrik vid 11 tiden tog ett glas vin och spelade buzz:)
mycket trevligt var det!
dagenefter tog jag Johanna i handen gick först och köpte glass sedan tog vi en promenad till hamnen och kollade på båtarna;)




Finaste tjejerna<3

jag vet att jag är så otroligt snygg!!^^

Finaste ''bonus'' systern<3

Hjärtat Annabell<3


pyselmys<3! ritade med ena handen och pälplatta med den andra! Äskar dessa tjejerna såå!

denna pälplattan gjorde jag (fin va?) johanna var så påhittig att göra den som halsband!
gulleplutt Vida!<3

Somnade i soffan<3

Jag och älskade Marty!!<3

Jag och hjärtat fredrik!

Putte och Johanna<3

dom finaste i hela världen!<3

nörd coffe!

Finaste små killarna!!<3

promenad vid havet!

båtar









XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0