sommar vid havet och Quiz på Cheers

igår hade jag Johanna och Vicky picknick nere vid fästningen hur mysigt som hellst, kvällen bestod av middag och popquiz på cheers and beers!
träffade massa gamla vänner, jätte trevligt.
vi vann tuvärr inte quizet men det gör inget för jag var med mina vänner och det är speciellt!:)


underbart mys med mina favoriter<3

bästaste vicky i världen<3

värdens bästaste syster och min älskade älskling i magen!


jag vet men när man bor i jämtland får man vara blekare än alla andra:P

promenarar bort och tar en godgalss:)

redo för quiz;)

älskade Anamda och Börje på cheers

älskar att vara vid din sida min älskade syster<3

maten var så där får jag säga.. det var de ända som fanns om man inte äter kött.. det gillar jag INTE

bästa tjejerna<3

popquizar för fullt;)

David, Sandra, Anton och halva Coffe:)

Jag och Anton!:)

Barndomsvännen Sandra!

hehe, jag, Anders och Vicky

hade trubadur fest i bilden på väg hem till bua:P

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0