Tillbaka till verkligheten igen då...

Kommit tillbaka till allt igen efter en jätte härlig vistelse på västkusten, har till och med packat upp min väska!!!
(mamma skulle ha den idag)
Massa mys med familj och vänner blev det! längtar redan tillbaka jätte mycket!<3 vet säkert att det INTE kommer ta lika långtid tills jag åker ner igen!
Var på jobbintervju i Göteborg och det gick jätte bra, dom har ringt och så men tackar nej faktiskt (tro det heller ej) efter allt detta tjat att jag bara vill flytta ner igen!!
dagen efter intervjun ringde min chef från skopunkten och ville ha mig där i juni och juli!
Om man jämför telefonförsäljning med butiksjobb så är det en självklarhelt vad som är roligast!
Min älskade syster ska ha barn i Augusti och då är det en självklar het att jag bo nära min älskade systerson/dotter!<3
så då kommer jag ta min kära Andrea i handen och flytta ner!
vadå? om jag har klarat mig i 8 månader klarar jag mig nog två till;)
så är planen nu iaf! har jag lite mera tid på de där förbaskade körkortet med! nu jävlar SKA jag sätta igång med det alltså! PEPP ISA*

Jaha idag hann jag med massa var jag jag göra nu då? ut och springa kanske;)
varit hemma i Espnäs sen jag kom hem men nu blir jag statsbo igen i några dagar, sambo med min Andrea!<3



jag och Älskade Vicky!


Mina fina systrar Annabell och Johanna plus min svåger Christoffer!<3


XOXO



Kommentarer
Postat av: Evelina





Nu får inte glömma att du blir moster för tredje gången i vinter heller ; )

2011-05-19 @ 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0