sista!

ligger i soffan och kollar på godmorgon sverige, mycket bra, idag är det sista dagen på H1 helt sukt att det är över nu, kommer sakna min jobbarkompisar, men antagligen kommer vi träffas ganska mycket i sommar iaf;)
ikväll efter Jobbet blir det äta ute med Skopunkten tjejerna, ska bli jätte trevligt och på Onsdag ska jag träffa mina tjejer och fira lite studenter, känner ingen som tar studenten men det är värt att fira ändå kanske:P
Söndags var det ju morsdag! då åkte jag och Andrea ut till landet och först Monika och åt tårta sedan hem till Espnäs och middag med min familj!
mycket trevligt att umgås med min älskade familj lite!
ne har väl inget mer och skriva förutom att allt är jätte jätte bra!!
här kommer bilder från mobilen;)




haha! värdens bästa lillabror, vi hade inget att göra efter maten så vi bestämde oss för att göra tidningshattar;)

söta Annaklara<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0