Kommer ha en super kul resa på lördag!

Tror jag har packat för 6 veckor och har inte änns kommit till skorna än!
Ska vara bort i en vecka och inte ett år Isabell! men endå, måste vara på den säkra sidan, man helldre förmycket än för lite!

Kollade lite nogrannare på min biljett nyss, jätte kul resa verkligen!!
Åker 20.50 från Östersund till ÅNGE!! och där ska jag sitta och vänta till 01.27 på nästa tåg till Götebort, så 3 timmar och 40 minuter ska jag sitta i Ånge! Ni som inte vet vart ånge är ska jag tala om att det är en jätte lite håla mellan Östersund och sundsvall! yes min lördag kväll! om du bor i Ånge och är snäll kan du komma och göra mig sällskap;P

info om Ånge:
Takida är därifrån, även ishockeyspelaren Samuel påhlsson (ingen anning om ven det är), opra och rocksångeren Ann Louise Lögdlund (vet inte vem de är heller) och sist men inte minnst kyrkoherden David petander! kanske någon av dom som ska vänta på stationen lördag natt, inte bara jag och uteliggarna! hoppas det finns någon lite bar/pub när så jag kan sitta i min ensamhet och dricka vin!;P

Är framme i Göteborg kl 11.15 där min älskade syster Johanna kommer och hämtar mig!!<3

ikväll är det lite fest så kommer vara pigg och glad imorgon^^




Hoppas verkligen dom ahr gjort om stationen sen denna bild är tagen!!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0