min tåg resa!

ligger i mitt och bebis rum hemma hos min älskade johanna och svåger coffy!
Tågresa gick bara bra, när jag var i Ånge och väntade, la jag mig på golvet med datan och kollade på film, så 4 timmar gick ganska fort (tåget var försenat så fick vänta 4 timmar istället)
Väl på andra tåget la jag mig som en boll på två säten och somnade ganska fort, sover nästan hela natten, vaknar flera gånger men somnar om igen, håller på så hela morgonen men klockan 11 kliver jag av tåget i soliga Göteborg, går och köper en kaffe och väntar i solen på min kära syster! (tåget kom in tidigare än planerat)
Vägen hem till bua känns jätte overkligt.. ''jag har åkt i en tidsmaskin till sommaren''!
Dom har fått det jätte jätte fint i sin nya lägenhet!
Äter lite frukost och hjälper johanna med lite upppackning av flyttkartonger, lilla, fina Alexandra kommer hit och får krama på henne, går bort till Min fredrik där bästisen Marty sitter får krama på dom<3
har även varit hos min lilla pappa och kramar på han och Annabell!<3
Imorgon ska jag träffa Lina och min storasyster Evelina och mosters fina Leia!
Längtar<3


nu ska jag sova!


någonstans i vackra jämtland!

ligger på kallt stengolv i ånge och kollar på film mitt i natten! inte många som gjort det;)


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0