Lördag!

Igår var vi hemma hos Malin och drack lite vin och pratade! när alla skulle gå vidare kände jag inte för det så jag gick hem och kollade på film! hitta nemo!:)
Idag åt vi mys frulle och sedan gick jag och Andrea ner till stan träffade upp malin och Joanna åt galss, sedan blev det shopping! hittade massa fina fynd hittar vi alla:D
när vi kom hem skulle vi vila men jag låg en liten stund i sängen sedan upp och städa (kunde inte ligga stil)
nu har vi ätit tacos och tagit ett gals vin!
snart ska vi gå bort till malin, ikväll går jag all in;)

Skulle ta en bild men här kommer en bildbomb på mig och Andrea;)
love you my Love!!<3






Dagens fynd! 99 kr på HM!
(matilda köpte lika som du, hihi)



XOXO

Kommentarer
Postat av: Lovisa

SNYGG!!!

2011-06-09 @ 14:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0