Kungens födelsedag!

Hade en jätte bra dag/kväll i lördags!
gick upp tidigt och var bland dom första kunderna på ica (vi och pensionärerna) köpte massa gosaker och åkte hem för att göra kvällens efterrätt! jag ställde mig nämligen och gjorde frozen cheesecake!
sen hade vi fullt upp med att städa lite i logen och laga mat, men tog även en tur till staden och kollade på en konstutställing:)
När vi kom hem igen blev det att laga mat och så, sedan kom momma, moffa, malin och två kompisar till Annaklara och Jakob!
vi grillade och åt jätte god mat inne i logen! hur mysigt som helst sedan säller vi oss vid en brasa och sitter där tills sena natten!
Några bilder kommer här:)


Sitter och äter inne i logen!

Roligase storasystern är jag;P

Ubbe gör brasa!

Alla älskade efterrätten;)

Jag, Johanna, Andrea, Annaklara och Rebecka!

otroligt mysig kväll<3




XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0