jobb

länge sedan jag skrev nu, har inte haft någon data den har varit här i Espnäs och jag har varit i stan, men nu ska den med till stan, tog kläder sist de var viktigare än datan;P kan ju inte gå naken!
åkte hem igårkväll hit ska betala lite räkningar coh hämta lite mer kläder och datan då;) (ska inte glöma din dongle Andrea;P)
har börjat jobba mer på skopunkten! känns jätte bra att vara tillbaka där! jobbar där tills kl 4 sedan börjar jag kl 5 ute på frösön.. där de inte är så kul alls längre eftersom man sitter ensam och ringer, mina jobbarkompisar är inte där.. jo någon ibland.. men inte långt kvar nu  tills jag bara ska vara på sko..
jaha, nehe, får väl börja göra mig klar för avgång snart..



om man inte har inte mycket att göra på jobbet kan man rensa ur väskan;P

fan vad många galma kvitton och lappar jag hade i väskan! och SMULOR! nu kan man stoppa ner handen i väskan utan att få massa under naglarna!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0