måndag på västkusten!

igår tog ajg tåget till Göteborg och träffade upp min fina syster Evelina och mosters gulleplutt Leia<3
vi tog en fika på en uteservering i solen, sedan var jag på en jobbinterjuv (;) ) Evelina och Leia stod nedanför och väntade på mig, efter köpte vi glass och satte oss i solen i en mysig park<3
följde med dom hem sedan då lekte jag med min fina systerdottet chillade på balkongen och åt god mat! kvällen avslutades med mys i soffan med tv och prat hela kvällen! super mysigt, älskar er tjejer!
sov i sängen med Evelina klockan halv 7 vaknade vi av sång från Leias säng:P massa mys i sängen innnan vi gick upp och åt frukost, lämnade sedan mina fina tjejer, hoppade på tåget till vbg igen och träffade upp två andra jätte fina tjejer nämligen mitt hjärta Carro och hennes finaste lilla lilla chloé en ljuvlig fika i solen med massa prat och kaffe!<3<3
klockan 4 går jag bort till rusta och hänger där med min älskade syster tills hon slutar klockan halv 8:P
kvällen består av mat och film mys med dom bästa!<3
Nu ska jag in till stan och träffa Älsklings Vicky och Johanna<3
Middag ikväll hos Familjen Pettersson/Moreau!


Geggfian<3

bästa tjejer!!

Mosters fiiina tjej<3


myyyysaa<3

här nere är det sommar!

så fiin<3

Mamma Carro och finaste bebis Chloé!!<3

mys fina<3

pappa Ludde och Chloé


mina ''nya sambos''<3

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0