vintern börjar gå mot sitt slut..

idag är de så blåsigt att jag nästan måste hålla i mig fast jag är inne!
Vintern går mot sitt slut, vet att tex du johanna inte vill läsa detta.. (i fjällen är det nog vinter ett tag till!) du får se till att maka dig hit snart!!<3
Igår på min promenad efter jobbet började det att regna, och när jag skulle gå under järnvägen fick jag skutta igenom tunneln som är var ca 3 meter lång och en ända stor vattenpöl på 1 dm djupt vatten, fötterna blev blöta på en gång, (uggs är inte vatten täta!) skvätter av lite vatten från skorna och sukar, kollar fram och där framme på vägen är en nästan lika stor pöl, som inte går att gå runt, så det var bara att skutta igenom den med..
Ja, då blir det vår i jämtland med snart, är inte alls där jag ville vara när våren kom..




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0