hjälp mig välja!

Har beslutsångest!
vet inte vad jag ska göra i sommar, stanna kvar här och jobba? ner till varberg över sommaren? heller flytta till gbg?
här har jag jobb och tak över huvudet,
och i varberg har jag inget, men saknar mina vänner jätte mycket men känner mig fördig i varberg det har inget mer att ge mig för mycket dåligt minnen som kommer upp! har haft jätte bra stunder med mina vänner, men på något sätt känns det att den tiden är över.. och om allt de bra är över är det bara det dåliga kvar.. måste gå vidare, göra något, och då kommer vi till göteborg men där har jag inget, då måste jag ha få fast jobb så jag kan ha en lägenhet!
men det är något nytt och nära vännerna, ensam dock..
har ju planer att flytta till skövde till hösten med Matilda, och då ska ajg ju inte skaffa jobb och lägnhet i göteborg..
ÅÅH kan ingen säga hur jag ska göra!! vet inte alls vad jag ska välja, ligger vaken om nätterna och tänker på detta!
ja mena det som har varit har varit, och hur mycket man vill ta tillbaka det som har varit kommer det aldrig bli desamma, man måste gå vidare och göra något med livet..
om jag skulle åka tillbaka till varberg till vännerna så är jag helt och hållet tillbaka till de jag hade förr, hur underbart jag haft det under somrana där så vill man ju göra något nytt, nya livsupplevelse, inte samma hela tiden.. men så sitter man och kollar på gamla bilder och bara vill tillbaka och ha det samma som då!
Detta inlägget blev inte så bra skrivet men det är så här som går runt i mitt huvud nu,
allt är rörigt!

Sommar på västkusten?
VS
Sommar i Jämtland?


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0