Filmtips

Har kollat på mycket filmer de senaste,
En av dom är Going The Distance! en otroligt bra film med Drew Barrymore och Justin Long den är ganska ny, älskar Drew hon är så otroligt vaker, gillar även att dom två är ett par i verkligehten:)
Det är en romantisk komedi, och dom flesta romantiska komendier är ganska förutfattande denna var också det men väldigt bra ändå;)
handlar på två som har distansförhållande , denna rekomenderar jag verkigten! mycktet roligt:)

Igår kollade jag på August Rush den var också jätte bra, mycket fint budskap, ödet!
En film som jag däremot inte alls tyckte var bra var Love and other drugs , var väl ganska roligt iblan men inget för mig, mycket sex.. kanske lite förmycket! blev lite besviken faktiskt, hade väldigt höga förväntningar på denna filmen..

För ett tag sedan såg jag Raising Helen den är också helt super bra!!
älskar verkigten den!


Så dessa filmer är ett måste att se, (inte LAOD då)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0