Helg snart!

Torsdag i dag, ja då har jag helg snart! och  denna helg blir något aledes speciellt eftersom jämtland har Oscar Ziden på besök från Oslo! han har varit bort så länge nu..
Ikväll efter jobbet blir det film mys hos på Brunflovägen, fredag är jag ledig och tänkte färga håret, Oscar kanske kan hjälpa mig med det;)
Så klart blir det Barty hela helgen!

har just ätit frokost, vädret är ganska ''normalt'' i dag fast det blåser mycket fortfarande, efter mitt andra inlägg om vår kom det in en snöstorm över jämtland! läskigt att gå från jobbet över frösöbron när man nästan blåster av den!
men idag skiner solen:)
funderar på om jag ska ut på en springrunda men det blåser fortfarande massor..

Dåliga nyheter från jobbet fick vi i tisdags med, bara att söka annat då...
men nu drar vi ju snart, heller hur min älskade Lina!<3
Kämpa nu in i det sista! du är en otroligt stark människa du måste bara hitta igen henne i att den dunga dimman som du har inom dig!
Men hon finns där inne det lovar jag, du ska inte låta någon i denna värld få henne in i den dimman! vi båda behöver förändring i våra liv! detta går inte längre nu!
Jag älskar dig min fina vän<3


Så här kul ska vi ha i helgen!<3

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0