Soliga fredag

Igår bröt jag helt och hållet ihop efter jobbet, gick och storgrät från jobbet till stan där mamma kom och hämtade mig. Ingen aning varför de blev så, inget speciellt som kunde vara orsaken till detta, jobbet var som vanligt och jag hade haft en bra dag, men sista halvtimmen vet jag inte vad som hände..
När jag kom hem la jag mig undertäcket med musik och tillslut somnade.
Idag när jag vaknade kände jag inte för att gråta men så happy var jag inte..
Men så ringde min chef från skopunkten och frågade om jag ville jobba! saknat det jätte mycket så ska jobba kl 3 till kvart över 7 idag!
Gick jag upp och la mig bredvid min lillasyster och myste, vi tog varandra i handen efter en stund gick ner och åt frulle med mamma<3
Sedan blev det ett av dom långa roliga samtalen med Min älskade Matilda, Du är bäst tack att du finns i mitt liv!<3
Så nu känner jag mig som vanligt igen:) vet inte vad som hände med mig hade haft en jätte bra dag, hela familjen tog en liten tripp och gjorde lite grejer sedan till momma och moffa och fikade:)
nu ska jag äta lite och sedan åka iväg:D
Vet inte vad ajg ska göra ikväll efter jobbet.. humm..




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0