Sleepover

Igår gick jag hemifrån till Lockne, bussen går därifrån det tog väl en timme typ att gå (så är det att bo på landet) Mamma var inte hemma så jag fick välja på att hänga på stan från kl 9 till 5 heller gå till bussen, och det var ett ganska lätt val för mig..
Efter jobbet gick jag till Andrea i stan, lägger mig i soffan och myser med henne, och började kolla på en haj film The reef hette den, men det var väldigt dålig kvalite på den filmen så vi gjorde så att vi spolade igenom hela filmen på 10 min, såg några spännande sener och slutet, den verkar mycket spännande men slutat var ganska irreterande för min smak..

Efter vi sätt haj filmen, blev det en ny favorit, film nämligen TRASSEL (mycket bättre för våran smak) det var en otroligt bra film!!
När filmen var slut bäddade jag ner mig i soffan och somnade gott:)

Andrea och Micke har åkt till jobbet, jag är ledig idag;)
Fast Andrea ska gå mycket tidigare, då ska vi gå på stan och ha det mys!





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0