GAAASH !

4 dagar har det tagit för mig att få ner laddat ''how to lose a guy in 10 days'', och i dag när jag kom hem från jobbet var det äntilgen klart, försöker starta (trycket lite på några ikoner, ingen anning hur man gör, så gör jag när jag laddar ner med, trycker lite) men upptäcker att jag har väntat i 4 dagar på något jävla brännings vertion som inte går att kolla på! inte första gången något liknade händer!! (jag laddar aldrig ner film, enstaka gång)
blir satans sur!!!
Ligger och myser till Dirty Dancing (som jag inte laddat ner!!!) istället för den filmen jag varit så sugen att se i flera dagar!! men Dirty Dancing kan man aldrig se för många gånger♥

Vill ha något kurs om detta, kollade på film hos Andrea i söndags och satt och gapade hur petter och dom höll på att ladda ner film med eftertexter och gud jag vet inte vad.
Teknik världen är alldeles för komplicerad!
ÄLSKAR att youtube har film som man kan titta på, okej det är 10 min i taget sen får man trycka på nästa stycke, men vadå det är ju faktiskt bra om man skulle somna (som jag gör så här på kvällen) för då kan man bara kolla klart dagen efter;)
I några dagar nu har legat och kollat på dom 20 första avsnittet av skilda världar dom 20 första ligger ute på youtube, LOVE! men herre men geh vad vissa är otroligt dåliga skådespelare:P

kollade förövrigt på Napoleon Dynamite i söndags, älskar den filmen, jätte länge sedan jag såg sen sist, men fortfarande lika kul!! haha

-Napoelon, what are you doing today?
-What ever I feel like, GASH








XOXO

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag ska lära dig

2011-03-30 @ 14:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0