Lördag

Sitter ''hemma i lägenteten'' nu, sovit här några nätter.
Åkte hem idag en stund för träffa min kära familj, innan jag fick värdens färg fläck på min fiiina jacka, har varit snäll och hjälpt att bära massa målar grejer innan idag;P
Åt middag hemma med familjen även momma och moffa, det blev lite 3 rätters, ost paj förrätt, fisksopp huvudrätt (jätte fin) och sist men inte minns hemma gjorda semlor som Momma gjor till efter rätt..
efter god middag kollade vi mello lite och myste med mina syskon, för att senare åkte jag tillbaka till lägenheten drack lite gott vin och spelade massa spel med Andrea, Micke och Peter!

en gammal (2008) på mig och mitt hjärta!<3


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0