Hittat han!

Nu ha jag hittat han, min livs kärlek min prins!!
Det är bara att leta, för han var i min dröm!
men jag lovar att han finns på riktigt, en dag när jag mins anar det ser jag denna man från min dröm och kommer känna igen han på en gång!!! så kommer vi leva lyckliga i alla vara dagar!;P

Vi hade det jätte bra i drömmen det var kärlek i första ögonkastet!
men han partade inte svenska, först sa ögonkontakten allt men vi förståd varandra mycket bra!
han är iallafall döds läcker!
Lång, mörkhårig, vardens finaste armar och händer (det är något jag är dödligt svag för) jätte fina ljusa ögon och markernade ögonfransar, och ett charmit leende!
så vart kan han vara?
men detta känns bra! behöver inte leta så jätte mycket för när jag vaknade imorse så visste jag att det kommer sluta han och jag!!

just det, han hade armen mitella, när vi sågs.. och eftersom detta var mötet som jag såg i framtiden så kommar han antagligen ha det då vi ses med..

Vi ses snart hjärtat!;)




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0