Du fattas mig!

Jag har den bästa storasystern på hela våran jord!
hon hjälper mig upp när jag ligger, får alltid mig att skratta.. vi har våra 3 timmars samtal nästan varje dag, drömde om dig i natt min älskade Johanna!
Nu ligger jag här och tårana rinner ner för min kind, fattar inte hur du och jag, som alltid har varit vid varnadras sida nu har 100 (jävla) mil i från varandra..
jag har ingen anning om hur du lyckas få upp mig varje dag, hur du får mig att skratta fast vårat avstånd, men du gör det!
du har hjälp mig så otrolig många gånger i mitt liv, du tog upp mig när jag var nere i botten, du har räddat mitt liv!
den 20 april kommer du hem till jämtland och då ska jag krama om dig, aldrig släppa dig:)

Ligger nu och lyssnar på våran låt!<3
Jag älskar dig för alltid min älskade Johanna Skog!!



I´m in deep debt, without you i wouldn´t survive
the heart is pumping for my life,
the mind is happy and i,
i will love you til the day i die♥





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0