yesterday!

igår tog östersundarna studenten! när ajg sitter på bussen från frösön till skopunkten kommer det på jätte fina tjejer det var vi halv tio tiden och dom drack cider och nynnade på studentlåten! då ville jag nästan gråta, bara krama om dom.. men gjorde inte det, åkte till jobbet, slutade kl halv 3 då gick jag hem i det fina vädret, bytte kläder och tog min Andrea i handen och gick och kollade på studentflaken, handlade lite och sedan hem och storstädade, lagade lyxmat.. sedan kom Malin och Lovisa bort och vi satt här och drack vin och pratade!
gick bort till Oscars sen och festade vidare!
idag har det varit bakis mys och blir mer av det hala dagen!
nu ska jag noppa min fina sambos ögonbryn;)

Älskar er mina fiina tjejer<3







XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0