klopp

Det är inte fint väder längre! imorse var det när vandrade runt i stan kl 8 och satt ute på balkongen vid 10.. men nu är det massa moln! jag längtar efter somaren på västkusten! DET ÄR KALLT I JÄMTLAND!!

men har hittat lite roande youtube klopp!!
så fast en rinnig näsa och filtar känns det lite roligt..
har öven ätit 4 vitlöksklyfter druckit 3 stora koppar ingefärs´te och självklart homeopatmedel!
Tycker synd om folk som går i närheten mig idag! men gör allt för att bli frisk, inte kul att ligga inne när man är ledig vill ut och springa, långapromenader heller hänga ute hos mamma..
Nu ska jag gå till apoteket och handla lite mat, tex Rödalinser till linssoppan som serveras till middag här i kväll, (Andrea är livrädd, men ska visa henne att det inte är farligt)



Bästa reklamen som någonsin gjort tror jag!! haha





detta är lite internskämt mellan mig och johanna! haha


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0