kvällis

kom just innan för dörren, har varit ute på en lite lugn promenad, träffade upp lovisa satt och pratade innan hon skulle börja jobba.
lämnade av henne och jag satte på radion i öronen, det blev sommar med p1, klassisksommar musik och lite härlig prat och väggar som talar, jag gick bara och njöt av alla fina gamla villor, växter och varma och sköna vädret.. detta kallar jag en härlig kvällspromenad plockade även nya blomor!
kände verkligen att jag behövde denna promenad och få njuta lite av jämtlads sommar, idag har ajg bara velat sagt upp hela mitt liv och åkt ner till västkusten med varma strand dagar vid havet med gamla vännerna och jordgubbar och rosé!
febern har lagt sig lite men inte helt och hållet, borde ju legat i soffan hela dagen och kvällen men blir rastlös.. imorgon ska jag vila hela förmiddagen sedan jobba så hoppas jag inte snorar heller hostar ner kunderna..
ska nog sova på soffan framför en film inatt, bland kan det faktiskt vara skönt.
Godnatt vänner!













XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0