second hand shop m.m

Hemma från jobbet! hade det jätte bra idag, känns hur bra som helst att jobba en söndag utan att vara bakis;P
igår satt jag och Andrea här hemma med 3 hyrfilmer, vatten i vinglasen och godis! känns som en evighet vi chillade på en lördag..

Min fredags shopping på second hand blev jätte bra!!
två på shorts för 40 kr! ett par spring shorts och ett par vanliga (som jag måste sy om lite)
3 st höganäs skålar för 50 kr,3st ansketter 20kr, och en stor skål 30kr.
kännde mig riktigt nöjd när jag gick därifrån!;)
sen på kvällen blev det taco-mys med Malin, Andrea och Rebecka och sedan kom några killkompisar hit och vi satt och drack lite vin och hade de trevligt, gick sedan ner till marite och dansade..



min mys outfit;)


mina fina skålar och fat!

Spring shorts, Peak 20 kr!!


måste sy lite på dom här men det är inge mycket!


HAHAHA! jag coh Andrea just kommit hem från krogen, det regnade ute;P

HAHAHA jag kunde inte somna på kvällen men Andrea somnade på en gång och det
hade jag mycket roligt åt!!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0