tvättdag

Idag är jag uppe med tuppen, när Andrea gick till jobbet gick jag till tvättstugan, två maskiner igång nu..
nu sitter ja i soffan med en kopp (glas, har inga kaffe muggar) kaffe och sappar mellan nyhetsmorgon på tv4 och godmorgon sverige på svt1!
börjar jobba kl 1 idag, klockan 8 ikväll ska vi ha fruktpicknick i badhusparken med bästa tjejerna! Andrea, Malin och Lovisa! ska bli super mysigt och hoppas det fina vädret håller i sig.
Iigår efter familjen Eriksson varit här gick vi ner till badhusparken och kollade solnedgången, otroligt romantiskt;)

Vi fick nytt kylsåp igår, pappa och bror Eriksson kom med det! nu är den gamla kylen borta (som vi hade i hallen) men vanan att gå och hämta något i kylen i hallen finns fortfarande kvar, lär sig nog snart..
Nu ska jag gå ut till tvättstugan igen!


P.S vad gillar ni min sommar desing på bloggen?;) D.S


solnedgång vid storsjön igår!

romantisk stund med mina tjejer<3

NY KYL!!!

Tvättdag! så det är snygga kläder på;P



XOXO


Kommentarer
Postat av: danvik

T-shirten passar ju dig iaf :P

2011-06-11 @ 01:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0