Thomee tur

Igår när jag vaknade åt jag frulle kollade lite på tv och vid kvart i 10 gick jag ut och la mig i solen går där lite mer en timme, sedan var det bara att göra sig klar för jobb!
efterjobbet satt jag på balkongen och åt lite pannkakor som min fina sambo gjort!
jag och andrea går ut igenom dörren och får småspringa ner till hanmen för att hinna med Thomee båten! vi möter upp Monika och Larssa på hanmkanten och hoppar på båten, och vilken härlig sommar känsla det var!
Efter 3 timmar på storsjön tog vi oss en promenad i fina vädret till Malin och satt hos henne en lite stund.
Nu ska jag snart gå ut och lägga mig i solen för i dag är det fantastiskt väder!
kl 12 ska jag ringa och väcka Lovisa så ska vi sola ihop<3













XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0