söndags häng!

sitter i soffan har skypat med bästa Matilda som har födelsedag, idag när jag kom hem från jobbet vände jag i dörren, satta mig på cykel sadelen med Andrea på packethållaren, cyklade till Willys och sprang runt där, gick med cykelen hem med 4 fulla påsar!
väl hemma gjorde vi mat, nu med en veg hamburgare i magen kollar jag på tv, Andrea har somnat vi som skulle ut på en promenad..
Har haft en fantastisk härlig helg! strålande väder

åt middag hos Momma och Moffa i fredags jätte mysigt verkligen! efter det åkte jag till Sara och satt ute och drack lite ro´se och pratade med trevliga tjejer!
marite senare, hem och sova senare eftersom det var jobb lördag, som gick jätte bra.
när jag kom hem från jobbet slängde jag av mig kläderna och satt på balkongen i solen! cyklade till ica handlade lite mat, gjorde jätte god mat, som vi åt ute på balkongen där satt vi ända till kvart över 11 då gick vi ner till Marite och träffade Malin och Lovisa bla..
gick hem innan dom stängde eftersom jag skulle jobba söndagen med, när jag kom hem kollade jag på min farorit film breakfast at tiffany's skulle sova men blev ett långt och trevlig telefonsamtal istället, somnade väldigt sent men var pigg och glad imorse när jag cyklade till jobbet!

nu ska jag väcka min lilla gumma och gå ut och gå:)


goda maten, veg file super god sallad och egengjort tzatziki



efterrätt! melon och vanlijglass!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0