Sjuk men njuter ändå!

Ligger hemma i soffan, men tänkte ta ut pappret ur näsan och gå ut i solen nu snart! har åkt på en förkyldning, med feber och snornäsa!
men har haft en jätte trevlig midsommar helg så det är lite värlt det!
midsommarafton, krans pysses och tårta hemma i Espnäs, kvällen spenderades med mina tjejer ute på frösön i ett partytält med god mat, vin och trevligt folk.
Midsommardagen åkte vi ut till Landet igen för mammas vernissage, så mycket folk har det nog aldrig varit ute i Espnäs föut, jätte mysigt var det, vi åkte in till stan sedan och festade lite men blev ganska chill.
Söndag blev det picknick mys i Badhusparken på dagen sedan grillmys i parken här brevid kvällen!

Har långhelg eftersom jag är ledig idag och igår, igårdagen låg jag i soffan och tyckte synd om mig själv hela förmiddagen sedan träffade jag upp Bästa Lovisa gick lite på stan (vet inte hur jag orkade det, lovisa energi) blev en mysig fika med hon och Marina på gamla tingshuset också.
sedan hjälpte jag Malin att packa massa saker ur gammla lähenheter.. efter de var jag helt slut, feber, snorig, huvudvärk, slut i hela kroppen PLUS mensvärk! 
då gick jag hem och däckade på soffan.. 





Lördagen!














XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0