love

Igår efter jobbet kom jag hem till två snygga brudar som stod och lockade håret, jag hoppade in i duschen när jag kom ur den stod maten på bordet! mumms!
Efter god mat satte jag mig i solen på balkongen med ett glas rött och sminkade mig, vi satt här och drack vin, skojade och skrattde! Jag, Andrea, Malin och Jannice, gick sedan till bishops och tog en öl därefter marite och dansade bort den;P

Idag var vi tjejer på långpromenad sedan fika med en lite bebbe!
nu hoppade andrea in i duschen betyder att jag måste upp ur soffan stänga av det dåliga tv programmet på tv3, sätta på musik och börja städa lite här hemma, innan det är påtigen, vi ska laga super god mat, dricka vin och leka lekar!;)

Vill vara nere i Varberg hos mina vänner nu och gå på 20 km hoff!! men sänder en tanke till er och hoppas ni har det jätte roligt!







XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0