ledig

legat och kollat på nyhetsmorgon och efter 10 med maluo hela morgonen nu ligger jag mest och lyssnar på Lisa Ekdahl!<3
låg vaken jätte länge igårkväll, somnade först jätte fort som jag brukar men vaknade och efter det låg jag bara och funderade på massa olika saker:/ somnade till slut iaf..
Åt jätte god frukost i dag, äppel och banan bitar med lite turkisk yoghurt! sjukt gott var det!
Andrea varnade för åska innan, men mitt mål med denna dagen var att jag skulle ut och springa.. fast att jag är en fegis för åska ska ska jag nu hoppa i lite kläder och bege mig ut!
ska även göra lite ärenden på stan.. fixa en ny intenet dosa bla, eftersom jag inte hittar min någonstans spårlöst borta!!
Åååh nu börjar ''hem till gården'' på tv, YES!!
ironisk.. nu stänger jag av och går ut!





<3




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0