Ledig

Idag är jag ledig, det regnar och är kallt.. bara för att jag är ledig!
sitter faktiskt i soffan och gråter en skvätt!
jag saknar min älskade syster så mycket, hon är så fin på hennes blogg bilder och idag är det exakt två månader min älskade syster son/dotter ska komma till världen!
längter så mycket tills jag får pussa och krama om den lille!
johanna kan du inte flytta tillbaka till jämtland nuu! vi vill ha dig och din fina familj här uppe inte 95 mil bort från mig!
Älskar dig över hela mitt hjärta! och du får aldrig glöma bort att du är en fantastiskt människa och du är värd så mycket! DU ÄR VACKER OCH VÄRDEFULL!



Värdens bästa fotograf Malin



XOXO

Kommentarer
Postat av: Anki

<3<3

2011-06-13 @ 13:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0