koffein i bloden!

just hemkommen från en kaffe på stan med Lovisa och Andrea, möttets upp, köpte kaffe från mcdonalds och satt och prata på torget, solen var framme när vi gick dit men inne på donken försvann den men satt där en stund iaf..
mycket trevligt.. men nu efter en stor kaffe i kroppen är jag ju inte trött längre, pigg och galen istället men vill vara trött och gå och lägga mig.
Är ledigt imorgon men ska vara i tvättstugan klockan 07, sen ska jag följa med Lovisa och storhandla när jag är klar med tvätten ska jag ut till landet och hälsa på min älskade familj!
ska även hämta symaskinen och ha systuga här hemma tills fredag!

idag vaknade jag kl 7 kollade lite nyhetsmorgon, pratade i telefon, var ute och sprang och sedan var det jobb!
ne nu ska jag försöka bli trött, får lägga mig i sängen och ha den vanliga högläsningen för Andrea ur Sunde hemligheter!

Sweet dreams!


Plockat nya blommor!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0