känslig människa!

Tänk att jag är så känslig när det gäller min syster!
kollar sista avsnittet av solsidan sesong ett! dom får sin lilla bebis!
och då kommer floderna tänker på den dagen mitt älskade syskonbarn kommer till värden!
längtar så mycket!
Johanna och coffe kommer bli värdens bästa föräldrar (peller värdens bästa storebror för jag ju inte glöma bort)
Hade en roligt dröm i natt, drömde massa olika drömmar (kanske för jag vaknede flera gånger under natten) en av drömarna var att jag höll tal om Coffe, typ om det var ert bröllop heller va det var, men det kom tårar ur varje öga för jag hade så fint tal till min kära svåger!
tänk att ni har varit tillsammans nu sen 2005! det är 6 ÅR!!
okej nu har haft era stunder men nu ska ni får värdens bäbsa bebbe och jag kommer bli värdens bästa moster!<3

nu ska jag sluta lipa och göra mig klar för att gå bort till second hand och hoppas på lite fynd!;)


blid på oss från 2007<3



Mosters älskade hjärta!<3


Bästestorebror, lilla Pelle!!<3

XOXO

Kommentarer
Postat av: Evelina



Men du får inte glömma min och andreas bebis i magen och Leia =) !!!!!

2011-06-19 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0